THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pages

Friday, March 11, 2011

11-3-11

*lolss
nothing to share also.

*sad thing, do not mention.

hmm,
i need to pray.
pray for many things.
i feel that i already gradually lost of patient to do praying.
*sigh
what going on girl.?
*Janice's vision was right.
*sigh
i can't be like that.
pray and devotion.


今天,
雪欣,征文,勇仁
来学校找我
(没有想到这么突然)
他们还找到我学校的位置
*beh pai beh pai xD
和他们相处那么久,
就笑了那么久 =D
他们的话题,
真的很难 get 到.
一 get 到, 就真的笑不停
来, 我大略分享

欣: 你们知道为什么会叫 "鸡奸" 吗?
      为什么不叫 "鸭奸" "猪奸" "猫奸" "狗奸"...?
我: 不懂, 做么咧?
欣: 因为是鸡鸡奸...
我: ??? HUH???
欣: 因为以前的人称男生的那边叫小鸡嘛...
全部疯狂大笑~~ xDD
我: 为什么不叫"鸟奸"?
欣: 做么要叫"鸟奸".?
我: 因为他们也是要称那边为 "小鸟" 啊...
仁: 叫"鹰奸" 吗, 大料的就是变"老鹰"料~
LMAO.!!! xDDD

还有很多,
不过印象最深是这个
xDDD


hmm~
stop here...
because nothing to post dy~
LOLsss~
xDD


expecting.
church tomorrow =DD

0 comments: