THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pages

Tuesday, March 1, 2011

1-3-11

本来今天心情是跌入谷底
还小哭了一会儿
心情就是一直闷闷的

不过,
后来,
几只小瓜,
"干扰"了我
帮我分泌氨多芬 xD


哈哈
我知道

上帝你是爱我的
你为我带来天使们
你一直一直都在我身边为我做工
主, 我爱你


虽然和这一班不怎么熟
希望,
这一通电话过后就不会在那么陌生
你们感受到我的38啦~
=)


appreciate you guys~




原来,我还是在乎
天蝎座吧

dear,
you are blissful.
have to be content.

perhaps this is the best choice ever.
must appreciate.

the last time,
i cried.











skype with bee again just now.
sorry that maybe i have no in mood.
a deeply sorry to you my babe.~

0 comments: