THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pages

Friday, August 28, 2009

holiday....

was so boring in this holidays
but mention it tomorrrow,sunday and monday going to hang out with buddies....
happy^^
yuuhuuu~~~^^



two days not enough sleep...
sleep at 5 something.....
my "sister" lo....
always midnight wake me up and have a chit-chat....
huu~~~
went mamak with him just now....
he kept said many things of.........
haix~~~~
change la change la....
worthless that keep on be bad.
will regret in a day....
change la change la....


listened many joke recently.....
hahahahax^^
crazy till ar........


 5 something only sleep yesterday...
let me recall many things of chong hwa.....
最后一次的拥抱...
光前堂---------嘉欣...你的拥抱我很难忘记,因为曾经有我的眼泪...但最后的那一次...看到你哭了...
你说...很多人都要转校...你的那一颗"心"...我还留着噢^^

大办公室------婷婷...那时我跟老师做最后的讨论过后...你看到我...就叫我让你抱一下...还说一些
听了会令我难过的话...欠打...呵呵...

mutiara-------韵倩...那时还以为你在不爽我...怎知到临走之前...你把手打开...最后一次的拥抱...
欣怡...你叫我抱你...我就抱下去咯...哈哈^^

还有很多...但是印象没有什么深刻....paiseh...有么????



最后一次的聚会...
雪欣家--------是属于黑衣党的聚会吧...你们对我的"惩罚方式"...也卫冕太恶了吧...yii~~~~


最后一次的旅行...
云顶-----------哈哈^^虽然很累...但是也还ok啦...最难忘的...我的喝醉经验...^^


中华最让我毕生难忘的....莫过于是"他"...
昨天仔细想想...原来,以前的我是多么地傻...
原来...他是我曾经最喜欢的人...喜欢到...无可自拔...
傻到...
可能因为这样吧...
对爱情的阴影...
很恐怖...恐怖到令我很恐惧...
很多朋友叫我试着放下...
放不到...
坚持就会有成果...
开玩笑!!!!!!!!!!!!!!!
bull shit!!!!!!!!!!
原来以前的我是这么傻的..........
傻.......
如果时间可以到流.......
我宁愿宁愿......
不跟你开始我们的友谊...

0 comments: